Ceny dopravy a platby

Doprava

Adresa:

Za Krejcárkem 1003/1
Praha 9
190 00
777 771 260

Přepravní společnost
WeDo 100 Kč
DPD- 150 Kč

Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

Oblast doručení: celá ČR

Dny doručení: pracovní dny

Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

platí v případě objednání do 12:00 předchozího dne a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem

Časové rozmezí doručení: 9:00-18:00

V den doručení Vás bude kontaktovat doručující řidič ohledně přesnějšího času dodání Vaší zásilky, které bude v rozpětí jedné hodiny a to nejpozději dvě hodiny před samotným doručením.

 

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

Česká pošta - Balík do ruky - 199 Kč

Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík.

Standardní dodání do 2 pracovních dnů.

V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku. Kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty zde.

V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 14 dnů.

Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem.

Zkontrolujte při převzetí zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Platby

Dobírka zrušena z důvodu pandemie Covid19

Online platba kartou  

Platba předem na účet 211496894/0300 CZK


Odložená platba přes Skip pay

VOP: https://skippay.cz/vseobecne-obchodni-podminky 

GDPR: https://skippay.cz/informacni-memorandum